subota, 7. rujna 2013.

Galaktički portal / Galactic portal



 Galaktički portal je poput vrata - spaja dimenzije. U Tzolkinu, Svetom kalendaru Maya, ima 52 galaktička portala. Na ove posebne dane galaktičke aktivacije, kroz afirmaciju "Ja sam galaktički portal, uđi u mene" povezujemo se sa galaktičkim kodom svjetlosti i Zemljom, stvaramo mogućnost za DNK aktivaciju i evoluciju. Na dan galaktičkog portala sve su energije pojačane, što znači da je također sve unutar nas pojačano. Također, portal je poput vrata koji spaja dimenzije - vrata su otvorena u oba smjera. Na dana galaktičke aktivacije imamo mogućnost kroz potencirane energije povezati se sa galaktičkim kodom Svjetlosti i planetom Zemljom, otpustiti sve što nas blokira, otvoriti se prema novom i prema evoluciji DNK. Kroz afirmaciju "Ja sam galaktički portal, uđi u mene" otvaramo mogučćnost za svoju osobnu evolucju. Na dan portala meditiramo, radimo vježbe disanja, osvještavamo dijelove sebe koje želimo otpustiti i otvaramo se prema višoj svijesti, npr. usmjeravamo se prema onome što želimo promijeniti, usmjeravamo se prema željenom. Također radimo meditacije za dobrobit svih ljudi, životinja, biljaka, svih bića, za doborobit svega što posjeduje život,  za dobrobit planete Zemlje. Radimo meditacije Noosfere i Meditacije Mosta Duge, šaljemo Ljubav, Svjetlost i Mir cijeloj planeti i svim njeznim stanovnicima, cijeloj Kreaciji. In Lake'ch!

 Galactic portal is a door - connecting dimensions. There are 52 Galactic Activation Portal days (GAP) in the Tzolkin calendar. On these special GAP days, by saying the affirmation, "I am a galactic portal, enter me" we become a conduit between the galactic code of light and Gaia, creating opportunity for DNA activation and evolution.

Nema komentara:

Objavi komentar